Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak podłączyć światła??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez lukasz16v
    sebu, Spoko nic nie zaśmiecasz jak kolega a raczej wujek dobra rada. bari76,
    To nie wy będziecie mieli problemy z policją w razie kontroli i nie musicie mi już o tym pisać 10 razy gdyż ja to dobrze wiem odkąd zaczełem się z tym bawić..bari76, jak ktoś popatrzy na moje "xenony" nawet i dłuższą chwilę odrazu nie zrobi się ślepy dobre poł godz to wszystko ustawiałem przy włączonym świetle patrząc na zapaloną soczewkę i jakoś nie zauważyłem bym popsuł sobie w jaki kolwiek wzrok...zrobie tak i już postanowiłem sam do tego dojdę...bo tu widzę sami przeciwnicy tego a 1/4 młodzieży i nie tylko jeździ właśnie na wrzuconych w soczewkę HID-ach i jak byś im bari76, zaczą tłumaczyć wszystko to co mi tutaj to poprostu by cię wyśmiali bo większość ma na te zakazy i homologacje wyje**ne za przeproszeniem,a ty jeśli jesteś tego przeciwnikiem jak tu to pokazujesz to proponuję wozić ze sobą młoteczek i jeśli tylko kogoś spotkasz z HID-ami odrazu za nim zawróć i po wybijaj mu lampy jak tak Cię to drażni,dużo się widzi starszych aut ostatnio widziałem Audi 80 B3 z zestawem "bixenon" chyba z 12 000K i świeciło bardzo dobrze mimo że lampa dość spora nic nie raziło...a chłopak z tego audi ma pewnie w du**ie takich jak ty że mu się to niepodoba...nie ty sobie zapsujesz lampe nie Ciebie czepi się policja o to wiec po co ta dyskusja?? ja zapytałem tylko jak to podłączyć a dostałem odpowiedzi że mam to poprostu do wyje**nia z lampy..wiem :!: ale to i tak zostanie :!:

    [ Dodano: Wto 31 Gru, 13 19:29 ]
    No więc dziś się z tym uporałem choć trudne nie było ale spróbowałem...soczewka zapala się po włączeniu mijania... przecinamy żółty kabel od mijania,poporstu łapiemy kabel od przetwornicy i podłaczamy pod żółty kabel od ori świateł mijania czyli + wtedy soczewki się świecą, no i działa poziomowanie a gdy zapalimy światłą drogowe wtedy soczewka gaśnie..wszystko niby OK tylko gdy troszke poświecimy długimi i zmienimy na mijania(soczewka xenon) żarnik musi się nagrzać i chwilowo jest trochę mniej osiwtlona droga ale mi to nie przeszkadza;p mase od przetwornicy złapałem do reszty czyli brązowe kable choć można złapać gdzie kolwiek do lampy i też będzie OK
    Więc teraz czekam na kolegę bari76, kiedy się za mną zawróci i powybija mi lampy 8)
    Jeśli mogę coś wtrącić do tematu - to ja bym nic ie kombinował przy kablach bo szkoda niszczyć oryginalną elektrykę auta a jedynie po wsadzeniu HIDa w soczewkę włączałbym światło przeciwmgielne (czyli wrzuconego HIDa) i jeździłbym na nim a długie załączał sobie na chwilę blindą - co byłoby trochę niewygodne. Albo manetkę przy kierownicy wrzuciłbym cały czas na światła długie (drogowe) i kiedy bym ich potrzebował to przekręcałbym włącznik świateł w prawo do końca na światła mijania.
    Zarówno pierwsze jak i drugie rozwiązanie nie jest zbyt wygodne ale nie wymaga drastycznej ingerencji w cięcia oryginalnych kabli w instalacji samochodu. A plusem byłoby to że Xenon świeciłby non stop i nie byłoby tego momentu niedoświetlenia po zmianie świateł drogowych na mijania xenonowe - a co jeszcze za tym idzie - wydłużenie żywotności palników HID bo takie mruganie jak masz teraz to zrobione to zapewne skróci ich żywotność albo samej przetwornicy.
    Zresztą takie działanie jak tu opisałem jest w samochodach w których HID pełni rolę światła mijania, a zwykła żarówka światłą drogowego.

    Komentarz

    POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X